V nasledujúcich riadkoch vám priblížime, ako zážitkový prístup posilňuje vzťah s našou komunitou a vytvára pridanú hodnotu.
Získať pozornosť publika je čoraz náročnejšie. Preto neustále hľadáme spôsoby, ako našim čitateľom, predplatiteľom Refresher+ a obchodným partnerom priniesť pridanú hodnotu, ktorú inde nenájdu.
Už od nášho vzniku sa venujeme mapovaniu diania okolo filmových a seriálových noviniek, ako aj obľúbených reality šou. V tejto oblasti máme tiež niekoľko dlhodobých partnerstiev. Preto bolo pre nás prirodzené, že tento záujem vyústil aj do budovania zážitkov s našou komunitou v offline prostredí. Našim podporovateľom tak sprostredkujeme atmosféru výnimočných projektov medzi prvými.
Tieto premietania sú exkluzívne podujatia, na ktorých predplatitelia Refresher+ a partneri môžu vidieť najočakávanejšie filmy alebo šou ešte pred ich oficiálnym uvedením v kinách alebo na streamovacích platformách. Každé premietanie je jedinečné, s vlastnou atmosférou – častokrát obohatené aj o stretnutie s tými, ktorí sa na výrobe podieľali.
Špeciálne premietania ako cesta k dlhodobým vzťahom
Okrem filmov sme v roku 2024 do kina priniesli aj premietania druhej série populárnej šou Ruža pre nevestu, ktoré sme zorganizovali v spolupráci s TV Markíza. Zúčastnili sa ich influenceri, účastníčky prvej série, produkčný tím či predplatitelia Refresher+. Na jedno z premietaní priletel z Nórska aj špeciálny hosť – bachelor Radko z druhej série šou.
„Pridanú hodnotu sme vnímali predovšetkým v tom, že diváci šou dostali po prvýkrát možnosť opustiť svoje obývačky a zažiť epizódu v prostredí, kde mohli svoje emócie a dojmy zdieľať s ostatnými fanúšikmi. Takéto podujatia určite vítame, pretože prispievajú k budovaniu komunity, posilňovaniu značky šou a zároveň zviditeľňujú obe značky – Markízu aj Refresher,“ komentuje Marketing Director TV Markíza, Michal Borec.
Záujem o lístky bol zo strany followerov obrovský. Benefit bol na našom webe dostupný len niekoľko minút. „Reakcie na podujatie sme intenzívne zaznamenali aj na našich sociálnych sieťach, kde súťaže o lístky na premietanie vyvolali mimoriadny záujem. Súčasne sme tým prepojili publikum Markízy a Refresheru, čím sme dosiahli širší zásah. Účastníci premietania nás potešili množstvom pozitívnych reakcií a komentárov, a zároveň sme dostali veľa otázok o možnosti zopakovania podujatia,“ dopĺňa Head of Social Media TV Markíza, Elena Kvitkovičová.
Do Instagramovej súťaže o pozvánku na premietanie sa zapojilo viac ako 50-tisíc ľudí, pričom post dosiahol reach takmer 200-tisíc.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Sprostredkovali sme očakávané filmové premiéry sezóny
Pre našich podporovateľov sme pripravili zážitok z „prvého radu“ aj pri premietaní Hunger Games – Balada o hadoch a vtáčatkách. Využili sme príležitosť priniesť im pokračovanie legendárnej série, ktoré sa odohráva ešte pred prvým dielom. Pútavý svet Hunger Games si tak mohli užiť medzi prvými na Slovensku. Výstupy na sociálnych sieťach opäť prekonali hranicu viac ako 250-tisíc impresií s reachom viac ako 200-tisíc.
Nemohli sme vynechať ani návrat legendy, na ktorý čakali tisíce ľudí: Lóve 2. Vedeli sme, že pokračovanie kultového slovenského filmu vzbudí záujem, a preto sme pre našich predplatiteľov pripravili špeciálne premietanie, ktoré ich vrátilo k príbehu, ktorý rezonoval generáciami.
Reakcie po oboch premietaniach boli opäť viac než pozitívne, filmy sa ukázali ako dokonalá voľba pre našu komunitu aj obchodných partnerov, ktorí mali možnosť zažiť očakávané príbehy spolu so svojimi známymi v príjemnej atmosfére.