
Vytvorili sme miesto, kde sa stretli šport, zábava a nečakané zážitky, ktoré návštevníkom ponúkli niečo viac než len koncerty.
Tento rok sa festival Grape niesol v téme pohybu, športu a neustálej aktivity. Program plný koncertov a športových výziev znamenal, že návštevníci boli prakticky neustále v tempe. V Refresheri svoju cieľovú skupinu dôverne poznáme – vieme, kde sa pohybuje, čo ju baví, ale aj čo potrebuje k oddychu.
Vedeli sme, že o športové aktivity na Grape nebude núdza, a preto sme sa spolu s TV Markíza zamerali na oddych, ktorý je rovnako dôležitý ako pohyb. Spoločná Regeneračná zóna sa tak stala prirodzeným doplnkom športovej témy – vyvažovala dynamický program, no zároveň sama prinášala zážitky, ktoré dotvorili festivalový víkend.
Pri konzumovaní online obsahu, či už na Refresheri, alebo na Markíze, ľudia väčšinou relaxujú a tento pocit sme preniesli aj do offline prostredia.
Masáž a pilates na festivale? Prečo nie
Radi robíme veci, ktoré sú „out of the box.“ Festival Grape je vždy plný prekvapení a my sme sa rozhodli prispieť netradičnými, no funkčnými nápadmi. Na festival sme priniesli masáže – aktivitu, ktorá sa na prvý pohľad môže zdať neštandardná pre festival, no po prebdenej noci v stane alebo intenzívnom koncerte to bol okamžitý hit.


Prívalom fresh energie bol pilates a matcha workshop v sobotu ráno. Táto aktivita zaujala ľudí natoľko, že prišli do zóny vo veľkom predstihu, aby sa im ušlo miesto na cvičenie.

V rámci Regeneračnej zóny sa tiež konali rozhovory s obľúbenými tvárami z programov TV Markíza – Rasťom Zvarom z reality šou „Ruža pre nevestu“ alebo s víťazmi Love Islandu Kristi a Trabom. Tieto diskusie poskytli návštevníkom možnosť zažiť osobnejšie momenty s osobnosťami, ktoré pravidelne sledujú v televízii.

Vytvorili sme priestor pre zážitky
Jedným z najväčších hitov Regeneračnej zóny bola naša Fotosauna, ktorá sa stala vizitkou celej zóny. Záujem o túto fotobúdku bol taký vysoký, že sa pred ňou tvoril rad počas celého festivalu. „Ľudia sa fotili v podstate nonstop. Rad tam bol aj o 4 ráno, chceli čakať na fotku,“ spomína Brand specialist Refresheru, Patrícia Pajtášová. Fotky z Fotosauny sa tak stali nielen zábavou, ale aj hodnotnou spomienkou na nezabudnuteľný festivalový víkend.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Nechýbali ani interaktívne aktivity ako napríklad karaoke, ktorého úspech nás potešil a do celej zóny priniesol pozitívnu energiu.
Keďže parties sú súčasťou DNA Refresheru a vďaka reality šou aj TV Markíza, jednu sme zorganizovali aj na Grape. Návštevníci Singles party si mohli vybrať jeden z farebných náramkov, ktoré im dopomohli k „náhodnému“ zoznámeniu. „Táto párty sa naozaj podarila a ‚horela‘ nám zóna. Keď sme museli kvôli harmonogramu už ukončiť program, dav začal žiadať, aby sme pokračovali ďalej,“ komentuje Patrícia.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Dôležitou súčasťou zóny boli aj lovci talentov TV Markíza, ktorí počas festivalu aktívne hľadali nové osobnosti pre ich programy. Každý, kto mal chuť, mohol prísť a skúsiť šťastie. Tento element pridal ďalší zážitok a zónu ešte viac sprístupnil mladým ľuďom, ktorí snívajú o kariére v televízii.

„Na festivale Grape sme ukázali, že Televízia Markíza prináša zážitky a emócie nielen na obrazovky, ale aj priamo medzi ľudí – živé, energické a naživo prežité. Regeneračná zóna bola našou odpoveďou na dynamický, športovo ladený program festivalu – priestor, kde si návštevníci mohli oddýchnuť, zabaviť sa, stretnúť známe tváre a odniesť si spomienky v podobe zážitkov aj fotiek,“ vysvetľuje Michal Borec. Riaditeľ Centra marketingu.
Dodáva: „Spojenie s Refresherom nám umožnilo osloviť ľudí presne tam, kde sa cítia prirodzene, a priniesť im offline zážitok rovnako autentický a atraktívny ako ten onair. Takéto prepojenie je pre nás kľúčové – práve osobné stretnutia tvoria pevný a dlhodobý vzťah divákov s našou značkou.”
Regeneračná zóna sa ukázala ako ideálny priestor, ktorý v spojení so športovou témou festivalu priniesol niečo iné. Podarilo sa nám spojiť komunitu, poskytnúť jej priestor pre zábavu aj relax a vytvorili sme možnosť získať skutočne hodnotné spomienky.
Offline prítomnosť je pre nás veľmi dôležitá, pretože nám umožňuje budovať autentické vzťahy s naším publikom.
