Potvrdilo sa nám, že ľudia skôr pozitívne reagujú na jednoduchosť a prirodzenosť, než na komplikovanú produkciu.
Pyjama Day je charitatívna akcia, ktorá podporuje deti v nemocniciach a ich rodičov prostredníctvom Ronald McDonald House Charities. Tento rok sme sa rozhodli priniesť pridanú hodnotu a namiesto tradičnej kampane sme sa zamerali na skutočné zážitky, ktoré sú pre našu cieľovú skupinu dôležité.
V praxi to znamenalo, že sme našich socialistov obliekli do pyžama, vydali sa priamo do prevádzky McDonald's a stali sa súčasťou kampane, ktorú sme chceli odprezentovať. Tento prístup nám umožnil vytvoriť obsah, ktorý nevyzeral ako reklama. Získali sme autentické a neformálne zábery, ktoré prirodzene rezonujú s našou cieľovkou – pôsobia ako akékoľvek iné fotky zo skupinových chatov s priateľmi.
Carousel dosiahol takmer 630-tisíc zobrazení, pričom najväčší ohlas mali práve bežné a neopakovateľné momenty, ako napríklad fotografia čašníka v pyžame, ktorý roznáša jedlo. Potvrdilo sa nám, že ľudia skôr pozitívne reagujú na jednoduchosť a prirodzenosť, nie na komplikovanú produkciu.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
- Uvedený carousel dosiahol takmer 630-tisíc zobrazení.
- Dosiahli sme 11-tisíc lajkov, stovky uložení a desiatky repostovaní obsahu.
- Publikum tvorilo 60 % žien a 40 % mužov.
Nie vždy je potrebné vymýšľať zložité koncepty, aby sme dosiahli úspech. Niekedy stačí ísť na to jednoducho a s prístupom, ktorý rezonuje s reálnymi ľuďmi. Publikum oceňuje momenty, ktoré im pripomínajú ich vlastný každodenný život.