Pre Domino's a Milku sme vytvorili Instagram Stories. Naše kreatívne kampane dosiahli desaťtisíce videní

/
26. máj 2020, 9:44
/
26. máj 2020, 9:44

Využite našu produkciu a ušetríte čas i energiu.

Instagram je na Slovensku jednou z najpoužívanejších sociálnych sietí.  Potenciálny zásah môže byť kvôli tomuto počtu veľmi vysoký, avšak vysoká je tiež aj konkurencia, preto je nevyhnutné prebiť sa kreativitou.

 

Tu je výber niekoľkých kampaní, v ktorých klienti disponovali budgetom a mali odvahu zveriť ho do našej produkcie. 

Full service pre Domino’s Pizza 

Reštaurácie patria do skupiny podnikov, na ktoré má pandémia koronavírusu najväčší dopad. Bezkontaktná donáška im umožňuje fungovať aspoň z časti a presne to sme pomohli odkomunikovať Domino’s Pizza.

 

Klient dostal od nás návrh kreatívy - aký formát by mohla kampaň dostať. Po jeho odsúhlasení sme sa ihneď pustili do práce. Postarali sme sa o celkové natočenie na našej pôde ako aj u klienta v reštaurácii, zabezpečili sme produkciu, hudbu , zrežírovanie, postprodukciu, všetko až po finálny príspevok na našich sociálnych sieťach. Celá realizácia projektu bola na nás, klient len odsúhlasil výsledok a mohol sa tešiť vysokým dosahom.

 

Vždy sa snažíme, aby reklama zapadla do nášho Refresher štýlu a obsah bol tak čo najautentickejší. Preto sme sa tentokrát rozhodli zapojiť nášho kameramana Mikiho. Followeri ho poznajú ako hlavnú vedľajšiu postavu po boku moderátorov a je známy tým, že "Pizze nie je nikdy dosť".

 

 

Na Instagramových stories sme zverejnili krátky zostrih videí, čím si prejde pizza od nášho objednania až po to, kým sa nám dostane do úst. Odkomunikovali sme tak, aké jednoduché je objednať si pizzu z Domino’s, aké vysoké hygienické štandardy v tomto období majú, a fakt, že s nikým ani nemusíme prísť do priameho kontaktu. To všetko sme zakomponovali do krátkeho videa, v rámci ktorého bol followerom ukázaný aj sneak peak z nášho officu – ten je vždy zaujímavý pre oko diváka.

 

Na zvýšenie pozornosti sme ešte na začiatku zvolili interakciu s followermi instagramovou anketou. Zasiahli sme takmer 30. 000 Slovákov, pričom až približne 10.000 z nich sa zapojilo do ankety a odpovedalo, že majú radi pizzu.

 

Impresie z celej série šiestich Domino’s pizza stories sa vyšplhali na viac ako 180 000.

Deň matiek s Milka & Figaro

Obrovský dosah médií na sociálnych sieťach v období koronavírusu v kombinácii s influencer marketingom je ako zabiť dve muchy jednou ranou. Presne to sa podarilo Milke & Figaro v rámci aktivácií na Deň matiek, ktoré sme pre nich navrhli.

 

Vďaka zapojeniu známej tváre Refresheru, Barborky Bakošovej, môžeme opäť hovoriť o veľmi živom a natívnom prepojení, ktoré v našich followeroch  vždy vzbudzuje záujem a dôveru.

 

Pre Domino's a Milku sme vytvorili Instagram stories. Pomohli sme im získať tisíce followerov a desaťtisíce videní

Reklama pre Milku bola umiestnená na Instagramových stories i vo feede.  Na konci všetkých aktivít, ktoré sme pre nich pripravili, pribudlo Milke takmer 2000 followerov.

 
Reach Instagramových stories dosiahol viac ako 25.000, pričom impresie celej série troch stories sa vyšplhali až na 90.000. Dosah príspevkov vo feede prekročil 55.000 followerov.

Nekonečné dáta pre O2   

V niektorých prípadoch ide iba o 2-3 po sebe idúce Instagramové story ako tomu bolo aj v prípade O2. Na začiatku sme opäť využili anketu pre získanie väčšej pozornosti followerov, následne ich link ich z ďalšej story presmeroval na domovskú stránku O2, kde sa už dozvedeli viac informácií o ich ponuke.

 

V rámci takýchto stories sa vie na web klienta prekliknúť aj 1000 užívateľov.

 

Pre Domino's a Milku sme vytvorili Instagram stories. Pomohli sme im získať tisíce followerov a desaťtisíce videní

Pracovný inzerát pre Pretlak.sk

S iniciatívou pomôcť freelancerom v období, kedy dopyt po ich službách klesá, prišiel nedávno Pretlak.sk. Taktiež nás oslovil s prosbou o zvýšenie povedomia o ich projekte. V tomto prípade teda išlo o brand awarness.  Hneď obratom mu boli vytvorené a poslané vizuály, ktoré po odsúhlasení boli následne umiestnené na náš Instagramový profil. 

 

Priemerné videnia na jednej Instagramovej story, aké sme pripravili pre Pretlak.sk, šplhajú na 25 až 30 tisíc Slovákov. 

 

Pre Domino's a Milku sme vytvorili kreatívne kampane. Na čo je dôležité myslieť?

Nebojte sa inzerovať aj vy

Tieto kampane sú len malou ukážkou toho, čo všetko dokážeme klientovi ponúknuť.  Sú však aj skvelým príkladom, že ak je priestor sociálnych sietí využitý kreatívne, potom stačí jeden Instagramový príbeh na oslovenie desiatok tisícov Slovákov. 

 

Ak chcete dostávať upozornenia o kampaniach a príkladoch kreatív, ktoré sme pre našich klientov pripravili, neváhajte sa prihlásiť na odber nášho NEWSLETTER-u. Všetky príklady možných reklamných výstupov si môžete pozrieť aj na našom webe.

 

V prípade záujmu o inzerciu vám radi poradíme na [email protected]

 

Vyjadri svoj názor na článok
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad! Menej takýchto článkov
Super! Viac takýchto článkov
Povedz nám, prečo sa ti článok nepáči:
Ďakujeme za tvoj názor!
Pomáha nám a autorom pri skvalitňovaní obsahu na stránke.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho priateľom