
Blogy vznikli s cieľom dať priestor väčšiemu množstvu talentov po celom Slovensku a Českej Republike. Spájajú komunitu fresh ľudí.
Refresher je súčasťou života mladých ľudí už niekoľko rokov a stala sa z neho naozaj silná značka. Aj vďaka tomu sa nám podarilo rozbehnúť kariéry množstva hudobníkov, vytvoriť influencerov, priniesť alebo utlmiť módne trendy, prípadne naštartovať začínajúce projekty alebo reštaurácie.
V súčasnosti čoraz viac nestíhame tvoriť kvalitný obsah a spracovávať ten, ktorý nám posielajú naši čitatelia. To je v konečnom dôsledku ale super, lebo to znamená, že dobrých projektov a šikovných ľudí pribúda.
Aby sme vedeli dať priestor všetkým, pripravili sme blogovú platformu, ktorá ponúka mladým ľudom možnosť tvoriť obsah v rámci komunity, ktorá je fresh a bez politického obsahu.
Vďaka Refresheru mladí ľudia tvoriaci obsah na blogoch dostanú zásah a silný komunikačný kanál, ktorý je priamo prepojený s ich rovesníkmi. Ak vytvoria niečo dobré, bude to podporené silou Refresheru. A to je výhra pre všetkých.
Aké možnosti prinášajú blogy pre značky a produkty klientov?
Na Refresher Blogu si môže profil založiť ktokoľvek, vítané sú aj samotné firmy či značky. Bude sa od nich ale očakávať (a máme to aj v pravidlách :P), že si nebude robiť nudnú a bezhlavú reklamu na svoje produkty a služby, ale bude tvoriť hodnotný a zaujímavý obsah pre čitateľov.
Pre značky a klientov, ktorí majú záujem o oveľa väčší a silnejší zásah, prípadne chcú s užívateľmi spolupracovať a tvoriť, sme pripravili dve možnosti spoluprác.
#1 Blogerská výzva
Pravidlá a postupnosť sa dajú nastaviť podľa špecifických požiadaviek, ale vo všeobecnosti takáto spolupráca funguje nasledovne:
- Definujú sa ciele a pravidlá súťaže, tiež odmena pre blogerov
- Blogeri dostanú jasnú výzvu, čo majú robiť a aký obsah tvoriť
- Na podstránke blogov pribudne informácia o súťaži, aby sa o nej dozvedel každý z blogerov a o aktivite informujeme aj článkom na Refresheri
- Následne užívatelia publikujú blogy, ktoré sa do súťaže zapoja, a to pomocou preddefinovaného súťažného hashtagu
- Všetky zapojené blogy dostanú branding špecifický pre súťaž a klienta, ktorý sa vytvára spoločne
- Vytvorí sa podstránka s najlepšími blogmi, vo všeobecnosti sa zobrazuje poradie podľa čítanosti a hodnotenia blogov
- Top 10 blogerov postupuje a klient volí víťaza, ktorý získa odmenu
#2 Manažovaná spolupráca
Narozdiel od prvej verzie, v tomto prípade nevzniká verejná súťaž a výzva blogerom. Blogerov a influencerov vyberá s nami klient na naše odporúčanie, vopred sa dohodne kvalita a kvantita výstupov. Celá aktivita je o užšej spolupráci, vyššej kontrole a kvalite. Tiež je to procesne viac náročnejšie.
- Definujú sa ciele, želaný efekt a výsledky, ktoré chceme dosiahnuť, predstava o kreatíve
- Na základe zadania Refresher navrhuje blogerov a influencerov, ktorý by obsah mohli tvoriť
- Osloví sa influencer, dohodnú sa podmienky, počet, forma výstupov, dĺžka celej komunikácie (web, Refresher, blogy, Instagram, Facebook)
- Výstupy sú komunikované na blogoch, komunikuje ich influencer a s distribúciou pomáha Refresher
- Prirodzenou cestou sú odkomunikované benefity produktu, služby a posilnené želané vnemy
- Možnosť získať ambasádora, Refresher dbá na kvalitu a kvantitu výstupov, zabezpečí distribučný kanál a realizáciu
- Možnosť spolupracovať s väčšími influencermi, influencermi alebo ambasádormi klienta, alebo s micro influencermi
Pre koho je táto spolupráca vhodná? Pre značky, ktoré chcú tvoriť zaujímavý obsah a šíriť ho cez relevantný komunikačný kanál. Ak máte vlastného influencera, môžete v spolupráci s nami využiť našu platformu a šíriť daný obsah aj cez hlavné profily Refresheru.
Súťaže a výzvy by mali pomôcť ku tvoreniu obsahu, ktorý je relevantný pre klienta, aj pre cieľovú skupinu. Dané výzvy môžu dostať väčší počet zapojených ako keby ste ich realizovali samostatne len v réžii samotnej značky.
Ak vás to čo i len trochu zaujalo, napíšte nám na [email protected] a skúsme vymyslieť niečo šité na mieru vašim požiadavkám. Pre stiahnutie krátkej informačnej brožúry ku blogom, kliknite sem.