Case Study: American Bistro vďaka vhodnej komunikácii vypredalo prevádzku a dlhodobo nemá núdzu o zákazníkov

/
4. január 2018, 16:14
/
4. január 2018, 16:14

Vždy nás poteší, ak sa podarí vytvoriť článok na mieru, ktorý pomôže rozbehnúť biznis. Bolo to tak aj v prípade American Bistra, kedy nás oslovil jeden z majiteľov reštaurácie s jasnou požiadavkou prilákať k nemu ľudí.

Mal krásne autentické priestory, výborné jedlo, chýbali už len ľudia. Tým stačilo dať vedieť a ako najlepšie oslovíte cieľovku 25 - 35 rokov? Majitelia prevádzky si vybrali Refresher nielen preto, že ho sami sledujú, ale presvedčili ich reakcie iných ľudí, ktorí vďaka nám vypredali svoje prevádzky alebo rozbehli podnikanie. Pustili sme sa teda spolu do práce.

 

Cieľ: Nech sa čo najviac ľudí dozvie o prevádzke a prídu ochutnať jedlo

Dátum realizácie: november 2017

Produkcia: článok, rozhovor, fotografie 

Výstupy: článok, facebook post, instagramový príspevok

 

Case Study: American Bistro vďaka vhodnej komunikácii vypredalo prevádzku a dlhodobo nemá núdzu o zákazníkov

 

Klientom ponúkame kampane na mieru

Pri plánovaní kampane sme American Bistro a ich autentické priestory niekoľkokrát navštívili. Porozprávali sme sa s oboma majiteľmi a ochutnali ich ponuku jedla. Vzhľadom na zaujímavé myšlienky zakľadateľov sme navrhli článok formou rozhovoru, kde vyrozprávame príbeh vzniku American Bistra.

 

Keďže boli čerstvo otvorení, nemali k dispozícii kvalitné fotografie. Okrem rozhovoru sme vyhotovili kvalitné fotky priestoru aj s jedlom pre čo najoptimálnejšiu prezentáciu v článku a pripravili obsah na Instagram.

 

Čo sme dosiahli?

Prebehol rozhovor s majiteľmi, pripravili sme článok, takisto fotografie dopĺňajúce rozhovor prispôsobené pre cieľovú skupinu, ktorú sme chceli zasiahnuť, ale aj spôsob komunikácie. Vydali sme článok na našom webe a zdieľali ho na Facebooku. Už počas prvých dní vygeneroval organicky cez 8-tisíc zhliadnutí.

 

Klientom tiež ponúkame službu Facebook boostu. Len na Facebooku máme cez 310 000 fanúšikov a ich číslo stále rastie. Po organicky vygenerovanom dosahu sme nasadili boost a dosiahli tak cez 11 000 prečítaní so zásahom 47 000 ľudí na facebooku, 14 zdieľaní a cez 300 lajkov, nehovoriac o množstve komentárov. Najčastejšie sa v nich ľudia označovali, prípadne sa podelili o prvé skúsenosti s prevádzkou. Málo? Veľa? Čo to znamená? Prečítajte si náš článok o meraní natívnej reklamy.

 

Pracovali sme aj s naším Instagramom, kde vydaný príspevok zasiahol cez 22 000 ľudí a získal viac ako 500 lajkov.

 

Samotný článok a fotografie si môžete prezrieť na tomto odkaze: Šťavnaté mäso v poctivej žemli...

 

Case Study: American Bistro vďaka vhodnej komunikácii vypredalo prevádzku a dlhodobo nemá núdzu o zákazníkov 

 

Ako hodnotí klient spoluprácu?

Asi po týždni komunikácie sme opäť kontaktovali majiteľa. Uistil nás, že komunikácia dopadla na výbornú. Ihneď po vydaní článku sa mu prevádzka začala plniť a museli sa pri práci poriadne obracať. Dostali prvé rezervácie na vianočné večierky či objednávku donášky na ďalší večierok. Tým to ale neskončilo. V jednu sobotu mali tak plno, že museli zavrieť pred 16-tou hodinou s oznamom nižšie.

 

 

Spolumajiteľ Marko Kľúčik o spolupráci s Refresherom:

,,Refresher som oslovil sám. Už predtým som pracoval v známych reštauráciách v Bratislave a mnoho mojich bývalých kolegov mi povedalo, že po článku na Refresheri mali vypredané prevádzky.

 

Vedel som, že to nebude stáť malé peniaze, ale musel som dať o sebe vedieť. Pravidelne čítavam Refresher a viem, že bistrá sú medzi mladými ľuďmi veľmi v obľube. Keďže ste jedným z najčítanejších online magazínov vo svojej kategórii, bola voľba pre mňa jasná.

 

Už po prvých minútach po vydaní článku som bol pod stresom. Ako budú na nás ľudia reagovať? Prídu sa k nám vôbec pozrieť?

 

Strach však opadol po tom, ako som videl prichádzať k nám húfy a húfy ľudí. Od vášho článku sme mali každý deň rušno a nevedel som, kam sa skôr pozrieť. Potom sa mi začali ozývať firmy s návrhom na firemné večierky v našich priestoroch. Čo ma však milo prekvapilo, bolo, že sme spravili aj našu prvú veľkú donášku jedla na firemný večierok.

 

No a samozrejme za náš najväčší úspech pokladám to, že sa nám podarilo v sobotu ešte počas dňa vypredať úplne naše zásoby jedla. Už teraz chystáme v bistre novinky, o ktorých sa chystám dať určite vedieť cez Refresher.“

 

Case Study: American Bistro vďaka vhodnej komunikácii vypredalo prevádzku a dlhodobo nemá núdzu o zákazníkov  

Máte záujem odprezentovať vaše produkty, služby, prevádzku?

Kontaktujte nás ohľadom bezplatnej konzultácie na [email protected]. Pomôžeme vám zvoliť si správny spôsob komunikácie, vhodné kanály, navrhneme obsah a celú kampaň prispôsobíme vašim cieľom, ale aj možnostiam.

Vyjadri svoj názor na článok
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad! Menej takýchto článkov
Super! Viac takýchto článkov
Povedz nám, prečo sa ti článok nepáči:
Ďakujeme za tvoj názor!
Pomáha nám a autorom pri skvalitňovaní obsahu na stránke.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho priateľom