Ako to dopadne keď sa so značkou McDonald’s spoja influenceri? Poďme sa pozrieť na jednu z našich úspešných kampaní.

/
18. apríl 2018, 10:57
/
18. apríl 2018, 10:57

Na pulty McDonald’s dorazila legendárna edícia sezónneho menu Guacamole. My sme pritom nesmeli samozrejme chýbať.

Každé dva mesiace prichádza McDonald’s s novým sezónnym menu. Tento raz sa rozhodol podporiť jeho komunikáciu aj cez web refresher.sk a jeho influencerov ako je Barbora Bakošová a Krištof Králik. Okrem nich prizval aj influencera Joe Trendyho známeho svojou prezentáciou  a obľubou v produktoch od McDonald's. Takýmto spôsobom sme spoločne vytvorili zaujímavú fotokampaň so značnou odozvou od čitateľov. Priblížili sme tak sezónu Guacacamole čitateľom priamo v jej premére.

 

NÁVRH KAMPANE:

 

Hlavnou myšlienkou kampane bolo vytvorenie exkluzívnej predpremiérovej ochutnávky Refresherom a jej objektívne ohodnotenie pred čitateľmi. Pri tvorbe samotnej kampane sa klient rozhodol pre podporu ich sezóny Guacamole. Vzhľadom k mladej cieľovej skupine Refresheru, sme McDonald’s navrhli podporiť kampaň influencermi a následnou fotoprodukciou.

 

Ako nám to napadlo?

 

V Refresheri sa často venujeme rôznym gastro prevádzkam a testom noviniek v gastronómií. Nebolo teda náročné vymyslieť kampaň exkluzívnej predpremiérovej ochutnávky v spoločnosti ďalších známych mien z nášho portálu. Mladí ľudia McDonald’s poznajú veľmi dobre a teda priniesť dojmy a pocity z prichádzajúce ,,novinky” predurčovalo úspech, no nie len to. Kampaň otvorila dvere nám ale aj samotnému McDonald’s do seriálovej novinky predpremiérových ochutnávok.

 

Ciele:

  • propagácia známych sezónnych menu natívnym spôsobom
  • prepojenie značky s mladými ľuďmi pomocou influencerov a online portálu
  • zaujímavosti zo zákulisia menu a jeho objektívne ohodnotenie v premiére
  • využitie sociálnych sietí na komunikáciu s mladými ľuďmi

Pri samotnej kampani sme zvolili natívnu komunikáciu. Čitatelia sa tak nie len dozvedeli o ,,novinke” od McDonald’s, ale sa mohli dočítať aj o našom objektívnom zhodnotení. 

 

ZREALIZOVANÉ VÝSTUPY V KOMPLETNE NAŠEJ PRODUKCII:

 

1) Natívny článok zvyšuje šance na úspech kampane [odkaz na obsah]

Základom celej kampane bol PR native článok podporený zdielaním na ďalších sociálnych sieťach. V článku sme sa zamerali na popis a zhodnotenie nového sezónneho menu. Aby bol článok autentickejší, podporili sme ho vlastnou profesionálnou fotoprodukciou. Nesmeli v ňom chýbať ani fotografie influencerov ako je Joe Trendy a Barbora Bakošová. Článok má aktuálne cez 13-tisíc prečítaní.

 

Ako to dopadne keď sa so značkou McDonald’s spoja influenceri? Poďme sa pozrieť na jednu z našich úspešných kampaní.

 

2) Kvalitná fotoprodukcia pridá na autenticite

Zamerali sme sa na kvalitnú produktovú fotografiu s nafotením zákulisia ochutnávky. Vlastné fotografie pridali na autentickosti recenzie a zachytili aj jej zákulisie. Fotografie sa využili nie len v samotnom článku, ale aj na Instagram profile Refresheru


Ako to dopadne keď sa so značkou McDonald’s spoja influenceri? Poďme sa pozrieť na jednu z našich úspešných kampaní.

3, Facebook zdielanie je pre nás samozrejmosťou [odkaz na obsah]

Článok sme podporili vyzdielaním na našej fanpage. To nám prinieslo 323 reakcií a komentárov, viac ako 12-tisíc kliknutí na samotný príspevok a vyše 90-tisícový zásah na publikum a to všetko bez sponzorovania príspevku.

 

 

4) Instagram ako silná podpora propagácie [odkaz na obsah]

Okrem Facebooku sme využili ďalší nástroj Instagram a to už priamo v prebiehu tvorby článku. Teezovali sme fanúšikov cez sériu instastories na vlastnom profile @refreshersk, ale aj cez instagram profily Barbory Bakošovej, Krištofa Králika a Joe Trendyho. Takto sme zasiahli už pred vydaním pomerne široké publikum a to natívne.

 

 

 

Okrem predpremierovej komunikácie, sme už priamo podporili vydaný článok na webe cez Instagram post so zásahom cez 60-tisíc sledovateľov a cez instastories so zásahom od 19-22-tisíc sledovateľov. Keďže sme mali kvalitnú fotoprodukciu a veľa zaujímavých fotiek, pri instagram poste sme zvolili formu carouselu. V konečnom dôsledku dosiahol post 2,5-tisíc lajkov.

 

Ako to dopadne keď sa so značkou McDonald’s spoja influenceri? Poďme sa pozrieť na jednu z našich úspešných kampaní.

5) Influenceri pomáhajú šíriť váš produkt ďalej [odkaz na obsah]

Aby článok a samotný produkt zasiahol čo najväčšie publikum, spojili sme značku McDonald’s  priamo s influencermi Refresheru s Barborou Bakošovou, Krištofom Králikom a s komikom a influencerom v jednom, s Joe Trendym. Tí následne zdielali spontánne komunikáciu na svojich vlastných Instagram profiloch cez posty a stories.

 

Ako to dopadne keď sa so značkou McDonald’s spoja influenceri? Poďme sa pozrieť na jednu z našich úspešných kampaní.

 

Ako to dopadne keď sa so značkou McDonald’s spoja influenceri? Poďme sa pozrieť na jednu z našich úspešných kampaní.

 

TEŠÍME SA NA ĎALŠIU SPOLUPRÁCU

 

Kampaň slúžila skôr ako podporné médium vlastnej kampane od McDonald’s. Nechceli sme len napísať o novinke bežný PR článok. Chceli sme si ju sami otestovať a tým prepojiť značky obojstranne. Vytvorili sme tak platformu, s ktorou môžeme pracovať aj do budúcnosti. Už teraz sa tešíme na ďalšie diely v spolupráci s McDonald’s.

 

Chcete kreatívne riešenia?

Ak neviete, ako osloviť ľudí do 35 rokov, dokážeme vám pripraviť komunikáciu šitú na mieru. Zabezpečíme komplet produkciu, prípadne môžeme byť súčasťou komplexnej komunikácie. Pracujeme s malými lokálnymi firmami, ale aj s veľkými nadnárodnými spoločnosťami na Slovensku a Českej republike. Napíšte nám na [email protected] pre bezplatnú konzultáciu.

 

Vyjadri svoj názor na článok
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad! Menej takýchto článkov
Super! Viac takýchto článkov
Povedz nám, prečo sa ti článok nepáči:
Ďakujeme za tvoj názor!
Pomáha nám a autorom pri skvalitňovaní obsahu na stránke.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho priateľom