Natívny vlog z Berlína či prirodzený obsah na Instagrame. Spolupráca so Slovenskou sporiteľňou dokazuje, že v podávaní obsahu mladým ľuďom sme najlepší.
Nové kampane sa vynárajú každý deň a komunikovať ich mladým ľuďom nie je vždy jednoduché. Aj keď sa snažíte priamo pomôcť mladým ľuďom, robí to tiež množstvo iných spoločností a presvedčiť niekoho, aby sa zapojil práve do toho vášho projektu, môže byť oriešok.
Uvedomovala si to aj Slovenská sporiteľňa, ktorá nás požiadala o komunikáciu veľkej kampane #mamnato. V hre je pre mladých ľudí až 250 000 €, no Slovenská sporiteľňa súperí s mnohými inými kampaňmi, ktoré sa v reklamnom priestore navzájom kanibalizujú.
Spojenie s portálom Refresher však v mladých čitateľoch automaticky vyvoláva dôveru voči samotnej reklamnej kampani. Obsah totiž dokážeme podať prirodzene a zrozumiteľne. A pokiaľ zapojíme priamo známe tváre Refresheru, ide o živé a natívne prepojenie, ktoré v čitateľoch vzbudzuje záujem a dôveru.
Natívny vlog z Berlínu s tvárami Refresheru
Hlavnou osobnosťou kampane #mamnato je Matej Tóth, ktorého sa naši dobre známi moderátori Krištof a Petra vydali podporiť priamo do Berlína na Majstrovstvá Európy v atletike.
Z celého výletu pritom vznikol zábavný vlog s cestovateľským nádychom, ktorému nič nechýbalo. Kľúčové prvky kampane sme pritom dokázali zakomponovať priamo do prvých sekúnd videa. Samotný vlog ku kampani dodával pridanú hodnotu, vďaka čomu sme neboli spokojní len my a klient, no tiež čitatelia.
Live dianie čerstvo servírované na Instagrame
Samozrejme, náš trojdňový výlet sme podrobne dokumentovali aj na Instagrame. Ľudia sú u nás na podobný štýl komunikácie dobre zvyknutí. Dokážeme priniesť tipy na úžasné jedlo, vtipné momenty z behind-the-scenes, no tiež komunikovať kampaň.
Instagram stories sme na žiadosť klienta označovali cez #mamnato a tagovali SLSP. Ľudí sme do príbehov aktívne zapájali anketami, pýtali si tipy na jedlo a zisťovali odhady na víťaza, čím sme zvyšovali engagement a v konečnom dôsledku aj efektívnosť hashtagov a tagov.
Fresh súhrn vo Freshnews
Dvakrát do týždňa sa na našom YouTube zjavia Freshnews, rýchly prehľad tých najzaujímavejších správ zo sveta hudby, módy, filmov, technológií či internetu.
Váš obsah do Freshnews dokážeme zakomponovať prostredníctvom PR vstupu, sponzoringu, no tiež minútovej reportáže na konci videa.
V prípade SLSP sme išli cestou PR vstupu, ktorý sa vo Freshnews so sledovanosťou približne 30 000 nachádzal v čase 2:30, kam sa dopozeralo ohromných 65 % divákov.
Víťazný PR článok podporil Instagram aj samotnú kampaň
Po víťazstve Mateja Tótha sme publikovali PR článok s čítanosťou približne 2 000. Komunikovali sme pritom nielen Matejove víťazstvo, no v prvom rade našu účasť na súťaži, a to, že môžu čitatelia sledovať živé dianie priamo na našom Instagrame.
Pri tomto článku sme sa s klientom pritom vôbec nesústredili na čítanosť. Prepojili sme všetky komunikačné kanály a pútavou formou sme dosiahli fantastický priemerný čas čitateľa na článku.
Chcete kreatívne riešenia?
Oslovte ľudí vo veku od 15 do 35 rokov. Našim publikom sú moderní a fresh ľudia, pre ktorých dokážeme pripraviť komunikáciu na mieru. Zabezpečíme kompletnú produkciu a vieme byť súčasťou komplexných projektov. Pracujeme s malými firmami, ale aj s nadnárodnými spoločnosťami na Slovensku a v Českej republike. Napíšte nám na [email protected] pre bezplatnú konzultáciu.