Z Mateja Tótha sme spravili hviezdu nášho Instagramu. Ako spomedzi konkurencie pretlačiť práve vašu kampaň?

/
31. október 2018, 14:38
/
31. október 2018, 14:38

Natívny vlog z Berlína či prirodzený obsah na Instagrame. Spolupráca so Slovenskou sporiteľňou dokazuje, že v podávaní obsahu mladým ľuďom sme najlepší.

Nové kampane sa vynárajú každý deň a komunikovať ich mladým ľuďom nie je vždy jednoduché. Aj keď sa snažíte priamo pomôcť mladým ľuďom, robí to tiež množstvo iných spoločností a presvedčiť niekoho, aby sa zapojil práve do toho vášho projektu, môže byť oriešok.

 

Uvedomovala si to aj Slovenská sporiteľňa, ktorá nás požiadala o komunikáciu veľkej kampane #mamnato. V hre je pre mladých ľudí až 250 000 €, no Slovenská sporiteľňa súperí s mnohými inými kampaňmi, ktoré sa v reklamnom priestore navzájom kanibalizujú.

 

Z Mateja Tótha sme spravili hviezdu nášho Instagramu. Ako spomedzi konkurencie pretlačiť práve vašu kampaň?

 

Spojenie s portálom Refresher však v mladých čitateľoch automaticky vyvoláva dôveru voči samotnej reklamnej kampani. Obsah totiž dokážeme podať prirodzene a zrozumiteľne. A pokiaľ zapojíme priamo známe tváre Refresheru, ide o živé a natívne prepojenie, ktoré v čitateľoch vzbudzuje záujem a dôveru.

 

 

Natívny vlog z Berlínu s tvárami Refresheru

Hlavnou osobnosťou kampane #mamnato je Matej Tóth, ktorého sa naši dobre známi moderátori Krištof a Petra vydali podporiť priamo do Berlína na Majstrovstvá Európy v atletike.

 

Z celého výletu pritom vznikol zábavný vlog s cestovateľským nádychom, ktorému nič nechýbalo. Kľúčové prvky kampane sme pritom dokázali zakomponovať priamo do prvých sekúnd videa. Samotný vlog ku kampani dodával pridanú hodnotu, vďaka čomu sme neboli spokojní len my a klient, no tiež čitatelia.

 

Prepojili sme šport s gastrom a tipmi v Berlíne, pričom sme do všetkého úspešným natívnym spôsobom zakomponovali aj Slovenskú sporiteľňu. Vlog má vyše 25 000 zhliadnutí a podporný článok 3 500 videní s FB dosahom 31 000.

Z Mateja Tótha sme spravili hviezdu nášho Instagramu. Ako spomedzi konkurencie pretlačiť práve vašu kampaň?

Live dianie čerstvo servírované na Instagrame

Samozrejme, náš trojdňový výlet sme podrobne dokumentovali aj na Instagrame. Ľudia sú u nás na podobný štýl komunikácie dobre zvyknutí. Dokážeme priniesť tipy na úžasné jedlo, vtipné momenty z behind-the-scenes, no tiež komunikovať kampaň.

 

Instagram stories sme na žiadosť klienta označovali cez #mamnato a tagovali SLSP. Ľudí sme do príbehov aktívne zapájali anketami, pýtali si tipy na jedlo a zisťovali odhady na víťaza, čím sme zvyšovali engagement a v konečnom dôsledku aj efektívnosť hashtagov a tagov.

 

Z Mateja Tótha sme spravili hviezdu nášho Instagramu. Ako spomedzi konkurencie pretlačiť práve vašu kampaň?

 

14 Instagram stories, ktorých reach sa pohyboval medzi 25 000 a 35 000, pričom sa impresie v niektorých prípadoch šplhali až na 50 000. Každá story priniesla desiatky preklikov na hashtag #mamnato alebo Instagram SLSP.
3 posty, kde informujeme o celom výlete a boji Mateja Tótha na majstrovstvách, v ďalších o našich cestách po Berlíne. Čísla každého postu sa pohybujú na 1,4 tisíci lajkov, dosahu 30 000 až 40 000 a dohromady majú takmer 150 000 impresií, pričom sa o niekoľko tisíc postarali embedy v našich PR článkoch.

 

 

Fresh súhrn vo Freshnews

Dvakrát do týždňa sa na našom YouTube zjavia Freshnews, rýchly prehľad tých najzaujímavejších správ zo sveta hudby, módy, filmov, technológií či internetu.

 

Váš obsah do Freshnews dokážeme zakomponovať prostredníctvom PR vstupu, sponzoringu, no tiež minútovej reportáže na konci videa.


V prípade SLSP sme išli cestou PR vstupu, ktorý sa vo Freshnews so sledovanosťou približne 30 000 nachádzal v čase 2:30, kam sa dopozeralo ohromných 65 % divákov.

 

Z Mateja Tótha sme spravili hviezdu nášho Instagramu. Ako spomedzi konkurencie pretlačiť práve vašu kampaň?

Víťazný PR článok podporil Instagram aj samotnú kampaň

Po víťazstve Mateja Tótha sme publikovali PR článok s čítanosťou približne 2 000. Komunikovali sme pritom nielen Matejove víťazstvo, no v prvom rade našu účasť na súťaži, a to, že môžu čitatelia sledovať živé dianie priamo na našom Instagrame.

 

Pri tomto článku sme sa s klientom pritom vôbec nesústredili na čítanosť. Prepojili sme všetky komunikačné kanály a pútavou formou sme dosiahli fantastický priemerný čas čitateľa na článku.

 

Na článku ľudia strávili až 2 minúty a 36 sekúnd, pričom sa fresh a moderný tone of voice sa postaral o vhodnú komunikáciu zámerov článku. Súvisiaci FB post dosiahol reach približne 30 000

Z Mateja Tótha sme spravili hviezdu nášho Instagramu. Ako spomedzi konkurencie pretlačiť práve vašu kampaň?

 

Chcete kreatívne riešenia?

Oslovte ľudí vo veku od 15 do 35 rokov. Našim publikom sú moderní a fresh ľudia, pre ktorých dokážeme pripraviť komunikáciu na mieru. Zabezpečíme kompletnú produkciu a vieme byť súčasťou komplexných projektov. Pracujeme s malými firmami, ale aj s nadnárodnými spoločnosťami na Slovensku a v Českej republike. Napíšte nám na [email protected] pre bezplatnú konzultáciu.

Vyjadri svoj názor na článok
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad! Menej takýchto článkov
Super! Viac takýchto článkov
Povedz nám, prečo sa ti článok nepáči:
Ďakujeme za tvoj názor!
Pomáha nám a autorom pri skvalitňovaní obsahu na stránke.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho priateľom