Refresher rozširuje svoj obsah o audio. Ukazuje sa, že máme dobrú základňu.
Ak sú videá trendom, ktorých popularita neustále rastie, podcasty sú ich skvelou alternatívou. Svedčí o tom aj fakt, že Slováci patria v počúvanosti podcastov k európskemu nadpriemeru. Podľa prieskumu Reuters, približne 40% respondentov na Slovensku počúvalo aspoň jeden podcast za mesiac. O raste povedomia Slovákov o podcastoch svedčí aj krivka vyhľadávania slova “podcast” na Google.
To je len jeden z dôvodov, prečo bol tento formát pre nás povinným rozšírením. Ako prvé sme preto začali zverejňovať rozhovory, neskôr k nim pribudol Freshnews podcast, ktorý sa tiež venuje spravodajstvu a novinkám, ale na rozdiel od videa do hĺbky rozoberie prácu jedného z našich redaktorov, ktorý pracoval na určitej zaujímavej téme.
V kategórii Zábava sa ocitol Freshnews podcast hneď na druhom mieste v popularite.
Okrem týchto podcastov tento mesiac uvádzame gastro podcast s obľúbeným influencerom Čojem, ktorý si pozýva známe osobnosti z aj mimo gastro scény. Podgast by Čoje je ideálna príležitosť pre inzerenta práve z gastro segmentu, akým je napríklad Wolt, ktorého odkaz môžete počuť hneď v 20. sekunde prvého dielu.
Podgast by Refresher sa drží medzi najpopulárnejšími podcastami. Venovať sa však chceme zvlášť aj hudbe, popkultúre, lifestylu, či eventom.
V podcaste ponúkame viacero spôsobov inzercie, ako odprezentovať značku:
Klasický audio reklamný spot, podľa formátu môže byť umiestnený na 2-3 miestach v rámci jedného dielu (dĺžka cca 30 sekúnd). Ide o rýchly a jednoduchý spôsob na prezentovanie značky/produktu. Spot môžete dodať vy, alebo ho pre vás vyrobíme.
Natívne umiestnený naratív v rámci jednej pozície v podcaste (dĺžka 1-2 minúty). Naši moderátori odprezentujú vašu značku/produkt kreatívnou formou, text spotu vytvoríme spoločne.
Špeciálny vami sponzorovaný segment/rubrika v rámci podcastu je kreatívny spôsob ako natívne zaujať poslucháča. Vymyslíme, ako vašu značku/produkt zakomponovať do dramaturgie podcastu.
Vaše logo zakomponujeme do grafiky nášho podcastu. Každú epizódu, ktorú sa rozhodnete nejakým spôsobom sponzorovať, označíme vašim logom v celkovej grafickej obálke podcastu (v podcastových aplikáciách aj na webe).
Brandovaný diel, na vami vybranú tému s vami vybraným hosťom vo vami vybranom formáte. V rámci nášho existujúceho formátu, zaradíme jeden diel, prezentujúci vašu značku/produkt. Tematicky by sa v nejakom bode mali podcast a vaša značka/produkt stretnúť, aby sme pre poslucháčov zaistili čo najväčšiu autenticitu.
Vyrobíme vám celý podcast na mieru, teda spoločne vytvoríme samostatný jedinečný podcast/sériu na vami určené témy na prezentovanie vašej značky/produktu. Spoločne pripravíme celý formát, názov, grafiku, témy, moderátorov, hostí, určíme si stratégiu distribúcie, cieľovú skupinu, dĺžku jednotlivých dielov, prípadne počet dielov, ktoré budeme pripravovať.