V Refresheri sme spustili podcasty a už teraz bodujeme v rebríčku tých najobľúbenejších

/
22. január 2020, 14:49
/
22. január 2020, 14:49

Refresher rozširuje svoj obsah o audio. Ukazuje sa, že máme dobrú základňu.

Ak sú videá trendom, ktorých popularita neustále rastie, podcasty sú ich skvelou alternatívou. Svedčí o tom aj fakt, že Slováci patria v počúvanosti podcastov k európskemu nadpriemeru. Podľa prieskumu Reuters, približne 40% respondentov na Slovensku počúvalo aspoň jeden podcast za mesiac. O raste povedomia Slovákov o podcastoch svedčí aj krivka vyhľadávania slova “podcast” na Google.

 

V Refresheri sme spustili podcasty a už teraz bodujeme v rebríčku tých najobľúbenejších

 

To je len jeden z dôvodov, prečo bol tento formát pre nás povinným rozšírením. Ako prvé sme preto začali zverejňovať rozhovory,  neskôr k nim pribudol Freshnews podcast, ktorý sa tiež venuje spravodajstvu a novinkám, ale na rozdiel od videa do hĺbky rozoberie prácu jedného z našich redaktorov, ktorý pracoval na určitej zaujímavej téme

 

 

V kategórii Zábava sa ocitol Freshnews podcast hneď na druhom mieste v popularite.

 

V Refresheri sme spustili podcasty a už teraz bodujeme v rebríčku tých najobľúbenejších
Zdroj: spotify

Okrem týchto podcastov tento mesiac uvádzame gastro podcast s obľúbeným influencerom Čojem, ktorý si pozýva známe osobnosti z aj mimo gastro scény. Podgast by Čoje je ideálna príležitosť pre inzerenta práve z gastro segmentu, akým je napríklad Wolt, ktorého odkaz môžete počuť hneď v 20. sekunde prvého dielu. 

 

 

Podgast by Refresher sa drží medzi najpopulárnejšími podcastami. Venovať sa však chceme zvlášť aj hudbe, popkultúre, lifestylu, či eventom.

 

V Refresheri sme spustili podcasty a už teraz bodujeme v rebríčku tých najobľúbenejších
Zdroj: spotify

V podcaste ponúkame viacero spôsobov inzercie, ako odprezentovať značku: 

Klasický audio reklamný spot, podľa formátu môže byť umiestnený na 2-3 miestach v rámci jedného dielu (dĺžka cca 30 sekúnd). Ide o rýchly a jednoduchý spôsob na prezentovanie značky/produktu. Spot môžete dodať vy, alebo ho pre vás vyrobíme.

Natívne umiestnený naratív v rámci jednej pozície v podcaste (dĺžka 1-2 minúty). Naši moderátori odprezentujú vašu značku/produkt kreatívnou formou, text spotu vytvoríme spoločne.

Špeciálny vami sponzorovaný segment/rubrika v rámci podcastu je kreatívny spôsob ako natívne zaujať poslucháča. Vymyslíme, ako vašu značku/produkt zakomponovať do dramaturgie podcastu.

Vaše logo zakomponujeme do grafiky nášho podcastu. Každú epizódu, ktorú sa rozhodnete nejakým spôsobom sponzorovať, označíme vašim logom v celkovej grafickej obálke podcastu (v podcastových aplikáciách aj na webe).

Brandovaný diel, na vami vybranú tému s vami vybraným hosťom vo vami vybranom formáte. V rámci nášho existujúceho formátu, zaradíme jeden diel, prezentujúci vašu značku/produkt. Tematicky by sa v nejakom bode mali podcast a vaša značka/produkt stretnúť, aby sme pre poslucháčov zaistili čo najväčšiu autenticitu.

Vyrobíme vám celý podcast na mieru, teda spoločne vytvoríme samostatný jedinečný podcast/sériu na vami určené témy na prezentovanie vašej značky/produktu. Spoločne pripravíme celý formát, názov, grafiku, témy, moderátorov, hostí, určíme si stratégiu distribúcie, cieľovú skupinu, dĺžku jednotlivých dielov, prípadne počet dielov, ktoré budeme pripravovať.

 

Ak vás zaujala možnosť inzercie v našich podcastoch, napíšte nám na [email protected] a náš marketingový tím sa vám ušije komunikáciu na mieru.
Vyjadri svoj názor na článok
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad! Menej takýchto článkov
Super! Viac takýchto článkov
Povedz nám, prečo sa ti článok nepáči:
Ďakujeme za tvoj názor!
Pomáha nám a autorom pri skvalitňovaní obsahu na stránke.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho priateľom