Freshnews sledovalo v máji v priemere 65 tisíc mladých divákov. Vaša značka môže byť súčasťou jedinečného formátu

/
18. jún 2020, 12:51
/
18. jún 2020, 12:51

Na našom YouTube kanáli budujeme komunitu mladých ľudí s otvorenou mysľou.

Viac ako polovica Slovákov do 40 rokov trávi viac času na Youtube ako pred televíziou. (Zdroj: YouTube Profiling Study 2018. ) Táto platforma má stále silnejší vplyv a postupne mladým nahrádza televíziu.

 

My si tento trend plne uvedomujeme, a preto sa snažíme tvoriť kreatívny obsah, ktorý je pre mladých ľudí atraktívny. O jeho úspechu vypovedajú samotné videnia jednotlivých videí, ktoré sa šplhajú aj k 500 000 pozretiam.

 

Freshnews sleduje v priemere 65 tisíc divákov. O tomto čísle snívajú i niektoré spravodajské relácie v televízii.
Zdroj: Refresher

Spravodajský formát Freshnews

Freshnews sú lifestylové správy z dielne Refresheru, ktoré vo forme videa zahŕňajú to najzaujímavejšie, čo sa za posledné dni udialo vo svete módy, hudby, technológií, politiky a všetkého, čo generáciu Y a Z zaujíma.

 

Novinky zo sveta ale i z domácej pôdy prinášame dvakrát týždenne, vždy v pondelok a štvrtok o 18:00, a aj vaša značka môže byť ich súčasťou.

 

Priemerná organická sledovanosť nášho spravodajského formátu Freshnews sa v mesiaci máj ustálila na 65 000. Až 80 % divákov je vo veku 18-34 rokov (Zdroj: YouTube Studio). Zachytiť v spravodajskej relácii v takomto počte mladú cieľovku je pre mnohé médiá na Slovensku obrovskou výzvou.

Buďte toho súčasťou

V rámci Freshnews je viacero spôsobov, ako môže byť vaša značka odprezentovaná a vzrásť tak v povedomí mladých ľudí. Je len na vás, ktorú si vyberiete.

 

Možnosti inzercie vo Freshnews:
  • Sponzoring
  • Natívny product placement
  • PR reportáž (do dĺžky 2 minút)

SPONZORING – Freshnews odštartujú vašou značkou, takto je nemožné ju prehliadnuť

Jednou z foriem ako dostať značku do povedomia mladých je jej umiestnenie hneď v úvode a potom opäť v závere Freshnews. Vďaka sponzoringu tak dostáva značka priestor až dvakrát v rámci jedného dielu. Vizuálnu podobu tohto výstupu podporujeme aj voiceoverom, ktorý ponúka značke bližšie definovať, aký produkt či služba divákovi Freshnews prináša a budovať tak o nej lepšie povedomie.

 

(Sponzoring Rajo v čase 0:23)

 

Sponzoring v rámci Freshnews už využili mnohé menšie lokálne značky ako Excimer a Fortuna, ale i medzinárodné firmy napríklad Xiaomi, Telekom či Rajo.

 

Výhody sponzoringu:
  • Vaša značka Freshnews odštartuje aj ukončí
  • Definíciu značky podporíme voiceoverom
  • Sponzoring môže odznieť aj v rámci viacerých dielov Freshnews – čím dlhšie bude súčasťou, tým lepšie sa mladým spojí s niečím, čo majú radi
  • O celú produkciu sponzoringu sa vie postarať náš tím

 

NATÍVNY PRODUCT PLACEMENT - Váš produkt to odmoderuje spolu s nami

Pred kameru spolu s moderátormi vieme postaviť aj váš produkt. Takto bude natívne zakomponovaný do videa, pričom sa divákovi spojí aj priamo s ich obľúbenými moderátormi.

Freshnews sleduje v priemere 65 tisíc divákov. O tomto čísle snívajú i niektoré spravodajské relácie v televízii.
Zdroj: Refresher

Samozrejme spektrum značiek, ktoré môžu túto formu výstupu využiť, je značne obmedzené. Ak však patríte k nim, toto je skvelá príležitosť, ako odprezentovať vašu novú módnu kolekciu, energetický nápoj či proteín tyčinku.

 

Výhody natívneho product placementu:
  • Prezentácia vášho produktu v rukách influencerov
  • Natívne prepojenie produktu
  • V prípade módnej kolekcie bude váš produkt na obraze počas celého videa

 

PR REPORTÁŽ - 2 minúty s obrovským potenciálom

Posledným a najobľúbenejším formátom našich klientov je PR reportáž, kedy dostáva značka až 2 minúty na jej odprezentovanie. (V prípade potreby klienta vieme tento čas predĺžiť). Nejde však ani tak o čas, ale podobu, ktorú tento video formát dostáva.

 

(Ukážka reportáže pre Pilsner Urquell, viď. 4:16)

 

V rámci PR reportáží vieme zachytiť atmosféru rôznych eventov, hudobných festivalov či natáčania klipov a spracovať prakticky akúkoľvek informáciu do audiovizuálnej podoby. Daný produkt či služba tak má obrovský priestor dostať sa do povedomia cieľovej skupiny a to veľmi natívnou a kreatívnou formou reklamy.

 

Výhody PR reporáže:
  • Širokospektrálne využitie
  • Veľký priestor na realizáciu
  • Časovo dlhý vstup (2 minúty)
  • Možnosť vyjadriť sa k téme
  • Vizuálne natočenie danej udalosti

Nekončí to len na YouTube

Ku každému dielu Freshnews pripravujeme výstupy aj na Instagram či Facebook. Mnohé reportáže sú dokonca celé uverejnené v našom Instagram feede/IG TV. Na sociálne siete taktiež pridávame ukážky zo zákulisia natáčania a teaser pred večernou premiérou Freshnews.

 

Podporovanie jednotlivých kanálov navzájom, kde uverejňujeme naše výstupy je pre nás veľmi dôležité. Takto dokážeme zabezpečiť čo najväčšie videnia a čo je najdôležitejšie - spokojnosť divákov, nás i klientov.

 

Freshnews sleduje v priemere 65 tisíc divákov. O tomto čísle snívajú i niektoré spravodajské relácie v televízii.
Zdroj: Refresher

Vaša značka môže byť súčasťou niečoho unikátneho

Na Slovensku neexistuje žiadny podobný online formát spravodajstva pre mladých ľudí, ktorý by dosahoval takúto sledovanosť a obľubu.

 

Pre modernú generáciu tvoríme videá a články už dlhé roky. Našu cieľovú skupinu poznáme dokonale, a preto vieme ako správne zakomponovať vašu značku do našich výstupov.

 

Buďte súčasťou niečoho jedinečného. Dostaňte svoj produkt na YouTube obrazovky mladých Slovákov.

 

Viac informácií o inzercii v rámci Freshnews nájdete na našej webovej stránke. Ak vás naše lifestylové spravodajstvo Freshnews zaujalo, napíšte nám na [email protected]. Náš marketingový tím vám rád pripraví návrhy výstupov na mieru pre vašu značku.
Vyjadri svoj názor na článok
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad! Menej takýchto článkov
Super! Viac takýchto článkov
Povedz nám, prečo sa ti článok nepáči:
Ďakujeme za tvoj názor!
Pomáha nám a autorom pri skvalitňovaní obsahu na stránke.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho priateľom