
Náš každoročný zoznam s tipmi na darčeky rieši predvianočnú dilemu desaťtisícom Slovákov. Buďte jeho súčasťou
Vianoce sa môžu zdať ešte ďaleko, avšak z pohľadu klienta sa nezadržateľne blížia. Niet nad včasné naplánovanie a správne umiestnenie svojho produktu v rámci predvianočných kampaní.
Náš každoročný zoznam tipov na vianočné darčeky radí desaťtisícom Slovákov, akou formou by mohli obdarovať svojich najbližších. Zúfalých mužov inšpirujeme darčekmi, ktoré by mohli potešiť ich polovičky, kamošky, ségry či mamy a naopak, pozrieme sa vždy aj na ženskú stránku veci a poradíme, čo by si prialo nájsť pod stromčekom mužské pohlavie. Článok je samozrejme doplnený aj o konkrétne fotky produktov a zároveň odkazy, cez ktoré sa čitateľ dokáže prekliknúť na daný e-shop.
Vďaka vianočným článkom na našom webe dokážete osloviť veľkú časť modernej a prevažne mladej cieľovej skupiny na Slovensku. Podľa našich dát až 71% našej cieľovej skupiny je vo veku 18 až 30 rokov.
Vekové rozdelenie návštevníkov webu Refresher:
PRÍKLADY ČLÁNKOV:
#1: 11 tipov na darček pre ženy. Nevieš, čo jej darovať pod stromček? Pomôžeme ti vyriešiť tento problém
#2: 15 tipov na darčeky pre mužov. Nápady, s ktorými ho určite potešíš
#3: Opýtali sme sa žien, čo by chceli dostať na Vianoce. Prinášame ti 16 tipov
#4: Opýtali sme sa mužov, čo by chceli dostať na Vianoce. Prinášame ti 16 tipov
Niektoré zoznamy boli určené aj špecifickejšie zameraným skupinám a v rámci vianočných článkov vyšli aj tipy na darčeky pre technologických maniakov, fitness nadšencov, či módnych guru.
Naše pomyselné listy Ježiškovi sa tešia naozaj veľkej obľube a to nielen od čitateľov, ale i z klientskej strany. Dôvodov je hneď viacero:
1. Popularita daných článkov
Daný typ článku je veľmi obľúbený a populárny. Počty zobrazení na našich vianočných zoznamoch sa šplhajú na vysoké čísla. Niektoré zaznamenali dokonca viac ako 200 000 videní.
2. Nízke náklady - veľa muziky za málo peňazí
Keďže v rámci daného článku vystupuje viacero značiek a produktov, náklady na takúto formu reklamy sú nižšie. Preto si danú spoluprácu môžu dovoliť aj značky, pre ktoré cena za bežný článok bola privysoká.
3. Rada od influencera
Refresher je lifestylový online magazín pre mladých ľudí, ktorý im dennodenne dáva tipy na hudobné, filmové či hráčske novinky ale i módne kolekcie a gastro prevádzky. Desaťtisíce Slovákov sa inšpirujú našimi článkami v rôznych oblastiach, na dennej báze a inak tomu nie je ani pri vianočných darčekoch. Vaša značka môže byť tento rok pri tom.
4. Cielenie na ľudí, ktorí majú zámer nákupu
Presvedčiť čitateľa kú kúpe produktu je o mnoho jednoduchšie, ak má zámer nakupovať, len nevie, čo presne by to malo byť. Toto je aj situácia s vianočnými darčekmi, kedy potenciálny zákazník hľadá tipy na darčeky pre svojich blízkych, a preto je šanca nákupu vyššia ako za iných okolností. Možno práve tip na váš darček skončí v košíku mnohých mladých Slovákov.
Náš predvianočný článok plný skvelých tipov na darčeky je už rozpísaný, a preto nás neváhajte kontaktovať. Radi vymyslíme kreatívne zakomponovanie vášho produktu, či už ide o adrenalínový zážitok formou poukážky, permanentku na športové aktivity, darčekové produkty, oblečenie, proste čokoľvek. 100 ľudí, 100 chutí, aj váš produkt či služba, určite padne niekomu do oka a poteší blízkych pod stromčekom.