Ako sme priniesli Lunysu 4-násobne lepšie výsledky. „Refresher bol v tomto influencer, ktorý pozná svoje publikum” tvrdí klient

/
12. november 2021, 9:07
/
12. november 2021, 9:07

Prečo sa oplatí nechať si poradiť pri návrhu kreatívy?

Vieme, že svoj produkt poznáte najlepšie, no my najlepšie poznáme naše publikum. Prečo si nenechať poradiť? Ak tak urobíte, vieme vám ušetriť peniaze a priniesť tisícky zhliadnutí. Nechajte to na nás, tak ako aj Lunys. 


Lunys je importér a distribútor potravín, ovocia a zeleniny, ktorý vám nákup doručí priamo ku dverám. Ponúka široký sortiment, rýchle dodanie, výborné pokrytie a špičkovú starostlivosť o zákazníka. Za silnú stránku u nich možno považovať aj portfólio exotických druhov ovocia a zeleniny, ktoré inde len tak ľahko nenájdete. Nedávno prišli ku nám do Refresheru so záujmom o inzerciu v podobe článku. Ich očakávaním bolo zvýšenie znalosti značky Lunys ako značky orientujúcej sa na koncového zákazníka.

 

Zdroj: Lunys


Chceli sa najprv vydať formou natívneho článku s PR prvkami, ktorý by poukazoval na rýchlosť,  jednoduchosť a skvelé ceny ich doručovacích služieb. Išlo by teda len o popísanie benefitov služieb klienta. Takéto PRko by malo približne 4x menšiu čítanosť, ako výsledný článok, ktorý bol napokon realizovaný.


Keďže už zo skúsenosti vieme, že podobný článok by nemusel mať taký úspech, chceli sme vytvoriť obsah, ktorý bude pre čitateľa atraktívnejší. Kreatívny tím navrhol klientovi článok o netradičných exotických receptoch. Suroviny na pripravované jedlá by boli vyskladené z eshopu Lunys, na ktoré by sa čitateľ mohol priamo z článku prekliknúť. Lunysu sa táto verzia pozdávala, avšak stále premýšľali aj nad PR článkom, s ktorým pôvodne prišli. 


Napokon si vypýtali kombináciu týchto dvoch kreatív a my sme v Refresheri spojili hlavy a vymysleli kvíz, ktorý si vyhral záujem čitateľov ale aj spokojnosť klienta. „Pôvodne sme chceli ísť do klasického natívneho článku, ale po presvedčení od kreatívneho tímu Refresheru sme boli radi, že nám navrhli aj inú možnosť, ako sa odprezentovať,” prezrádza Renáta Karašová, marketingová špecialistka pre Lunys. „Nakoniec sme teda zvolili iný formát, pretože v minulosti sme už natívne články mali. Prišlo nám to ako príjemná zmena, ako môže prísť zákazník do kontaktu so značkou nenásilnou formou a zároveň sa môže aj niečo nové dozvedieť.” Ako sme to teda vymysleli? Pozrime sa na to.

Zdroj: Lunys

 

Ich predstavu sa nám podarilo zhmotniť a výsledkom je kvíz o exotických potravinách, ktoré sú zároveň aj silnou stránkou Lunysu. Čitateľ má za úlohu uhádnuť o akú potravinu na obrázku ide, pričom takmer všetky fotografie pochádzajú z ich dielne a teda na obrázkoch sú priamo ich produkty. Čitateľov sme zabavili a odchádzajú z článku s dobrým pocitom. Takto vytvárame u ľudí pozitívne spojenie so značkou a posilňujeme brand awareness, ktorý bol primárnym cieľom Lunysu.


O tom, že kvíz čitateľov naozaj zaujal, svedčí aj samotný počet jeho otvorení, ktorý sa k dnešnému dňu vyšplhal na viac ako 13 tisíc. Toto číslo však bude ešte aj naďalej rásť. Klient zároveň dostal priestor samozrejme hneď v úvode článku, kde je poukázané na jeho prednosti ako exotický sortiment či doručenie domov ku dverám zákazníka. Čitateľ má zároveň možnosť prekliknúť sa k nim na eshop a prehliadnuť si jednotlivý tovar.

 

Refresher bol v tomto niečo ako „influencer”, ktorý pozná svoje publikum, vie čo naňho platí, čo ich zaujíma.


Pýtali sme sa Lunysu, čo ich presvedčilo pri návrhu kreatívy, že upustili od svojho konceptu natívneho článku. „Je niekedy fajn nechať si poradiť, čo práve na ľudí funguje. Refresher bol v tomto niečo ako „influencer”, ktorý pozná svoje publikum, vie čo naňho platí, čo ich zaujíma a hlavne to vidí zo štatistík, kde ľudia trávia najviac času, na čo najviac klikajú. Tieto fakty, ktoré nám Refresher podložil aj dátami nás presvedčili, že by sme radi vyskúšali danú formu reklamy.” S Lunysom už momentálne pracujeme na návrhoch ďalších kreatív do budúcnosti.

 

Zdroj: Refresher


Rozumieme vašim obavám, v hre sú peniaze a svoj produkt poznáte najlepšie. Občas sa však oplatí dať priestor kreatívnym hlavám, ktoré originálnymi nápadmi žijú dennodenne. Naši markeťáci na pravidelnej báze mapujú publikum Refresheru, vyhodnocujú výstupy, a teda vedia, čo bude fungovať najlepšie.


Aj pre nás by bolo v prípade Lunysu omnoho jednoduchšie napísať PR článok ako vymyslieť kvíz, avšak naša vynaložená energia sa oplatila a prinieslo to klientovi skvelé výsledky. Budeme sa tešiť, ak aj vy zveríte vašu kampaň do našich rúk a vymyslíme pre vás kreatívu na mieru, ktorá zaujme čitateľov a zároveň vám prinesie výsledky, ktoré predčia očakávania. 

 

Všetky možnosti spolupráce nájdete na našej webovej stránke: refresher.sk/reklama a ak chcete dostávať upozornenia o nových prírastkoch na firemnom blogu Refresher Insider, neváhajte sa prihlásiť na odber NEWSLETTER-u.
Vyjadri svoj názor na článok
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Odpad! Menej takýchto článkov
Super! Viac takýchto článkov
Povedz nám, prečo sa ti článok nepáči:
Ďakujeme za tvoj názor!
Pomáha nám a autorom pri skvalitňovaní obsahu na stránke.
Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho priateľom